tisdag, januari 08, 2008

Allnighters till mig!

Denna vecka kan sammanfattas i ett ord fastän det bara är måndag.. eller tisdag då. Hemtenta. Fyra stycken frågor á minimum 2 A4 vardera ska in innan fredagen är slut. Däremellan ska tydligen examinerande litteraturseminarium inträffa, S's härliga kalas samt arbeta öppning-stängning i butiken på torsdag. Det här mina vänner innebär att jag blir tvungen att jobba om natten! Ganska skönt att hemtenta (läs: varva internet/klia katten/givetvis spela onlinespel/konstruera träningsprogram jag inte kommer fullfölja en vecka ens/gå igenom ansiktsboken/rensa hårddiskar/avinstallera massa skit) den här tiden, inte riktigt lika många störande moment vakna såhär dags. Katten ligger på min fot och sover. Det är knappt 4h innan jag likt förbannat måste kliva upp och åka till den blåsiga staden för det där seminariet jag inte ens har kikat på, så varför sova då? Icke. Kanske blir ett besök i Stilla rummet där på universitetet om vi mot förmodan får någon längre rast.

Kanske ska överraska Sonja med färdig frukost när hon vaknar om typ 2,5h? Fast hon brukar äta på jobbet.. jaja, hon får väl titta på mig när jag äter frukost då.

5 kommentarer:

beerbelly sa...

Låter körigt.. skönt med lugnet på natten annars.
Hehe du är bara sugen på stilla rummet.
Ha en bra dag och hoppas hemtentan flyter på!

Anonym sa...

Appapp! Imorse 05.40 så sov du! Jag gick in och tittade till dig, och då sov du som en bäbis

Anonym sa...

pfffft. 05.17 öppnade du din dörr och började joxa. 06.01 steg jag upp. och ja, jag låg tyst och blundade där en dryg kvart medans du var inne i badrummet/stod i hallen, men jag hörde dig hela tiden. skvallerbytta.

Anonym sa...

04:57 Va jag inne och då sov ni båda.. OOooooooOOooohhh

Anonym sa...

hahahah. lurigt.. 05.02 såg jag dock på jeff dunham och peanut, jag kanske bara var död?