onsdag, januari 30, 2008

Träsmak i stjärtn

Jag sitter jättestilla hela dagarna. Det är helt sjukt. När jag jobbade som städare satt jag stilla max en timme av mina 8 arbetstimmar. Nu rör jag mig max en timme av mina 8 arbetstimmar. Min kropp mår inte bra. Min hjärna mår inte bra. Som tuuur är, så finns det ett gym där på jobbet, så om jag orkar vara hurtig kan jag träna både på lunchen och efter jobbet. Nåt sånt måste det bli annars vet jag inte hur jag ska stå ut.

Just ja! Faen vad många vägar det finns. Adresser alltså. Det är helt sanslöst. Tydligen ska jag kunna dom om några veckor. Spännande. Och det är otroligt att jag lyckats undvika alla döva människor i hela mitt liv, fram till jag började det nya jobbet. Nu ringer dom allihop varenda dag. Fast dom hör inte vad man säger. Det är också spännande/frustrerande.

2 kommentarer:

Zombie sa...

Kan det vara den breda kramforsdialekten?

Systrarna Syfilis sa...

Men tyst märä!