söndag, januari 27, 2008

Sömnbrist.

Det ordet sammanfattar min helg väldigt bra. Jag orkar inte skriva allt vi gjorde. Ni får bara några axplock av dumheterna.. Polisen tog vår sprit. Jag somnade i en säng där vid tolvsnåret, men vaknade igen efter en halvtimme och så bar det iväg till Göta Källare (jag förstod inte riktigt dealen med dom där biltvättsdraperierna?). Sedvanligt avslutades kvällen med mat. Och sedvanligt var Lisa den som var fullast.

På tåget ner så satt det en snubbe bredvid mig som skulle ner till Sthlm för att köpa bil. Han erbjöd Systern skjuts hempå söndagen. Sagt och gjort. Systrarna kom i säng vid fyra imorse, klev upp åtta för att åka hem med mannen med den nya bilen.

Jag hade iallafall jätteroligt! Så roligt att Siv sa att vi skulle flytta ner. Vi får väl se hur det blir med det..

2 kommentarer:

Anonym sa...

flytta ifrån mäj??

Anonym sa...

Flytta ner hit?!?

Jaaaaaa!!!