torsdag, januari 17, 2008

Till Mr M

Du efterlyste ju information om Mr Stiff. Well, här kommer ett utdrag från en konversation mellan han och mig på MSN.

Mr Stiff säger:
Du vet väl att långa killar inte nödvändigtvis har långa penisar?
Sonja säger:
det får vi väl hoppas att dom inte har? lång penis gör väl ont? typ i mjälten eller nåt
Mr Stiff säger:
jaja, men du kanske vill ha en tjock penis? prova med tjocka killar?
Sonja säger:
hmm..hellre lång dårå. eller? dessa beslut!
Mr Stiff säger:
äru snopprädd?
Sonja säger:
äru störd?
Mr Stiff säger:
lite
Sonja säger:
jotack..
Mr Stiff säger:
men inte så pass att jag kan få bidrag för det
Sonja säger:
dåligt
Mr Stiff säger:
har iofs inte bett nån doktor kika närmare på det
Sonja säger:
det är kanske något du borde överväga
Mr Stiff säger:
ja, då kanske jag får lite fördelar i livet om jag blir cp-förklarad
Sonja säger:
ja, en assistent tex, så får snäckan din lite avlastning
Mr Stiff säger:
ja så slipper hon torka dreggel
Sonja säger:
precis

Exakt hur vi kom in på ämnet behöver vi inte ta upp här, men som ni ser är Mr Stiff fortfarande lika sjuk i huvudet som han alltid varit. Och på nåt konstigt sätt har han lyckats hitta en normal och trevlig flickvän som vi gillar skarpt. Även om Mr Stiff är sjuk i huvudet så är han ändå vår favvoStiffler. Kärlek.

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehehe sjuk vet jag inte men rolig.

Anonym sa...

Heheheh...klockrent

/M

K E I sa...

*tindra tindra med ögona*

Vilken man/ sjuk jävel/ kompis/ nånting!