onsdag, januari 30, 2008

Alltså..

Vilken SKILLNAD det är att börja klockan 08.00 istället för 05.45. Jag kan inte beskriva hur underbart det är. Vaknar visserligen 05.03 och tror att jag ska upp, men ännu skönare är det ju att somna om. Ligga och tryna i TVÅ timmar till.

Jag kan verkligen tänka mig att ha det så här ett tag till.

Förresten så saknar jag Lisa. Hon säger så störda saker hela tiden. Som i lördags på McDonalds då jag försökte lära en stockholmsksnubbe att säga 27 på norrländska, så säger Lisa helt plötsligt till killen "NÄE! Min farfar har ju dött!". Man fattar ingenting av vad hon säger men jävlar vad man får skratta.

Nu ska jag städa. Sen ska jag på bio. Det hela kan sluta med ett stort drama. Jag hoppas jag överlever.

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Gött. Starkt att komam igång vid 8 tycker jag.. verkligen inte en bra period på morgon för mig nu.
Ha så kul på bion och hoppas du överlever!

Anonym sa...

flickor när ska vi hitta på nå kul, som ni flänger och far... Sonja, om du skulle kunna befinna dig på Sivans jobb på söndag kanske jag kan lura dit M. Iaf så att vi kan gå förbi utan att M vet vart vi är och vad som händer. Planer smids som aldrig förr..hee heee... känner hur den luriga fröken tar form..mohaha

Anonym sa...

Gulledej! Jag saknar er också, kom snart hit igen!!!

Anonym sa...

Det där med farfarn är för övrigt helt logiskt för mig, även i nyktert tillstånd...