fredag, januari 18, 2008

Sing halleluja!

Det är fredag. Och vi vet ju alla vad fredag innebär. Precis, fredag innebär fylla på lördag. Så även denna lördag. Vi har lyckats lura hit M och hans polare, dom tror att det ska drickas vin och umgås. Vi hade tänkt dricka vin medan dom två får umgås med IKEA-möbeln och sätta fast ben på den. Hähä.

Nu ska jag fira fredagen med att städa badrummet. Och kom inte och säg att jag är störd. Siv ligger i sin säng och spelar spel. So far so good. Men. När man tittar närmre: små gubbar i ett rum som ska renoveras. Som dock behöver kaffe och plåster på tummen för att göra ett bra jobb. Jag vet inte riktigt till vilken åldersgrupp spelat riktar sig till, men jag tvivlar på att det var tänkt att 23-åringar, going on 24, skulle spela det. Jaja, jeg elsker deg Sivis.

2 kommentarer:

K E I sa...

Ja, hallelul-e-ja- för fredagen.

Och härmed är ni officiellt Incredibillierade.

Prisutdelning och party på min blogg. :)

(ja, det är en tagg inblandad och den innebär bla att ni ska dela ut ett eget incredible award till era favvobloggare, samt lägga upp en gammal favvoblogg)

Som sagt.

Ni är incredible.

beerbelly sa...

Gött mä hälg!
Nej det innebär fylla på fredag och lördag om det är en riktigt bra helg!
Skönt med rent på badrummet med förstås. Carry on!