måndag, januari 07, 2008

Ibland är det tom roligt!

Även om jag hatar mitt jobb vissa dagar så kan det faktiskt vara roligt ibland också.

Snäcka: Ursäkta, har du nåt mirakelmedel på din vagn?
Sonja: Njäe, det skulle jag inte vilja påstå.. hur så?
Snäcka: Jag hällde ut gammal mjölk i handfatet på toaletten, och nu luktar det förbannat äckligt. Tänkte försöka få bort stanken..
Jag följde snällt med, tog med mig rengöringsmedel. Snäckan hängde efter och hjälpte mig.
Snäckan: Jag blir så förbannad på folk som inte kan hälla ut mjölken innan den blir dålig! Din mamma jobbar inte här!- lapparna hjälper ju inte ett dyft! Min mamma är kremerad så jag får minsann göra sånt här själv!

Nu kan jag visserligen ifrågasätta hennes val att hälla ut mjölken i handfatet, men hon är iallafall rolig.

1 kommentar:

beerbelly sa...

Hehe skön person.