tisdag, januari 22, 2008

Ooo... nu bränns det!

7 minuter kvar och nu håller jag på att gå upp i limningen. Just nu är (mitt) vinnande bud uppe på 53:-. Jag kunde inte hålla mig så slängde in ett maxbud på 147:-, får se om nån jäkel drämmer till över det eller om jag klarar mig... Spännande!! Huhuhuhuhuh.

Är det såhär det känns att gå en Profylaxkurs?

------------------------------------------------------------------------------------------------

WEEWEEE!!!

Kanske finns en Traderadjävul i mig ändå. Nån jäkel slängde in ett maxbud över mina 147:- så ja, jag blev som Cujo. Jag parerade kvickt samtidigt som jag hävde ur mig en harang icke värd att upprepas, 1½ min kvar, hittade annonsen under min som då låg på 100:-, bjöd 165 utifall att och jag fick den för 115:-!! (Pust. Känner mig som Arne Hegerfors. Förutom att jag aldrig kommer vara med i samma tv-ruta som Markoolio.)

115:-. En liten bit från 1 krona blev det, men bättre än att ta hyndan ensam och billigare än att åka den hemska bussen så jag får väl vara nöjd. Två biljetter gick tydligen för 81 krona och den högsta för 155. Öööh.. men hur gör man nu? 06.15. Ska man somna om mitt i den här adrenalinruschen? I'm going to Hammarby Sjöstad.

Och http://www.klocka.nu/ är världens bästa sida sådana här gånger, samt när man ska stänga butiken och kicka ut alla snåla tanter.

7 kommentarer:

Anonym sa...

nu är nr 5 på plats, den hade rymt...

Anonym sa...

Hammarby sjöstad... vad finns det där att göra då?
Det är nära till vattnet iofs, men bada? Nja...
Det finns massa nya lägenheter, köpa lägenhet kanske?

K E I sa...

Jaaa! Tjoho! Grattis!

*handskak* *ryggklapp* *glädjeskutt*

Tradera är fan den nya tidens slagsmål.

Anonym sa...

yoka: bra jobbat, ingen skada skedd.

stockholmarn: Hammarby Sjöstad, där super man så vitt jag vet. Fast den här trippen blir det nog mest äta och sova i sjöstan och förtära alkohol på andra orter i Stockholm stad.

kei: tackar tackar tackar :D känns mycket bra, jag tog mig igenom trippen helskinnad också.

Anonym sa...

shit Sivan..det är bara över vattnet (nästan) så är du hemma hos mig då..ha kul i staden..

Anonym sa...

Jerk: Åh tusan, då kanske jag befinner mig på en pub nära dig då imorgon kvällskvist. Läskigt. Och tack, jag tror säkerligen jag kommer ha en ypperlig vecka, den har börjat väldigt trevligt.

Anonym sa...

tja, är du i Skanstull och fyller ner dig så är du riktigt nära..