tisdag, januari 01, 2008

Lägesstatus: 15.30

Sonja ligger på vårt köksgolv. Under nattens lopp har hon kräkts uppskattningsvis 8-10 gånger. Hon har haft horisontellt läge på köksgolvet ca 30 min. Bredvid sig har hon 450g ostKROKAR, ett glas med cola och ett med Proviva Mango. Inget av det verkar vara lockande längre. Hon blickar ibland längtande bort mot toalettdörren men inser att den resan är alltför krävande i detta tillstånd. Hon sveper om sin kropp med täcket igen och ligger kvar på golvet. Jag återkommer när läget förändras. // Sivan - the one who only kräktes last year.

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Men sonja.. fick hon den dåliga räkan i år ;)
Spännande med updateringar :)
Hoppas det blir bättre snart.

Anonym sa...

Hahahahahahaha I så känner igen myself!!

C kallar mig för "Kräklan" när jag är bakis :)

Anonym sa...

hahah, kräklan. ganska fint namn ändå =) det ska jag minnas nästa gång det händer, för oh my - det kommer bli en nästa gång för henne.