torsdag, januari 10, 2008

Klockan börjar sannerligen ta ut sin rätt.

Samtidigt poppar Windows självuppdatering upp på våra datorer, och samtidigt trycker vi på Starta om senare. Och direkt efter det kommer ett fönster som säger att jag har för lite plats på C:. Det sista fönstret får även till ett ljud som får J att börja fnissa och associera ljudet till något sexuellt.. antar jag. Fnissar J så är det med största sannolikhet snuskigt. Så nu väntar jag tills om ca 15 min då ljudet borde komma igen och J borde fnissa igen. (Jag kan ana vilket ljud det handlar om, men man vet ju aldrig. Han är ju trots allt 35, då har man väl lagt sexlivet på hyllan? Och inte bara på hyllan, utan i garaget, där bakom alla verktygen, högst upp, bakom skidvallan, och bärplockarna, på den hyllan ligger det väl, sexlivet? Ni som vet? ;))

8 kommentarer:

Anonym sa...

Läggs ALDRIG på hyllan och dessutom är jag bara 34,83 år...

Anonym sa...

Men hörrni!! Ta och skriv klart den där tentan så vi kan festa på lördag nu! Den blir nog inte lika bra om du ska skriva den när du är i samma skick som förrförra lördan... :-P

Anonym sa...

sexlivet läggs på hyllan redan vid 33..nu för tiden ägnar jag all min fritid åt knyppling och åt min frimärkssamling..

Anonym sa...

33?? stackare...är ju bara som ett årgångsvin...

Anonym sa...

Lajsa: Ingen fara under kjolen, skiten skickas in 23.59 fredagkväll, så lördagen tillägnas er, vodka, cointreau, tranbärsjuice och lime. och antagligen en hel drös med snapsar om jag känner oss rätt.

mitt fyrverkeri sa...

Killarnas sexliv verkar ligga där ja, mitt står kvar här och väntar väntar väntar...

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Ja det lagras väl bara till det bättre det med =)Fast ibland kan ju iof en viss praktik påskynda lagringen!