måndag, januari 14, 2008

Liiite nervös..

Nu är det bara två veckor kvar. Därefter börjar min förvandling till kontorsråtta. Mitt liv som kontorsråtta kommer innebära rätt många timmars telefonpratande. Det är här min nervositet kommer in. Som det är nu kan jag prata i telefon och samtidigt sköta mitt språk hyfsat. Men tänk om jag utvecklar någon form av Tourettes? Om jag börjar skrika könsord helt okontrollerat? Eller svordomar?

Abbonent: - Hej, jag fick aldrig någon tidning imorse..
Sonja: - Jaha, då ska vi se här..vad het...ASSFUCKERFUCKERASS!..er du?

Det känns som att det faktiskt skulle kunna hända. Oh, hur ska det gå?

4 kommentarer:

Zombie sa...

Haha jaah den risken finns ju..
Bob Saget!!

http://www.youtube.com/watch?v=rqtr_RvR3sY

Anonym sa...

hahahaahhaahahaahahaaah

beerbelly sa...

Hehehe det viktigaste om det händer är att du dokumenterar det.. gärna här i bloggen :-)
Det fixar sig förstås.

Anonym sa...

Ååååå snälla snälla, spela in det samtalet isåfall!!!