onsdag, januari 09, 2008

Stupid mankind.

Vem av er är det egentligen som åstadkommit detta? Det är ju löjligt. Fullkomligt löjligt. Jag bor i Norrland. I Norrland är det vinter 93% av året. I Norrland finns Kung Bore överallt, allover. Han finns givetvis i den här stan också, det är han som spottar på bandyrinkarna, han som sprutar snö på Södra och givetvis han som uppfann fenomenet med brainfreeze. Han finns överallt. Trodde jag ja!

När jag glatt (näe) traskade (hasade mig ner för den här lilla, inte särskilt branta backen dock very very slippery) ner mot torget för att möta upp två av mina manliga studievapendragare så var det absolut nödvändigt att använda det lilla röda paraplyt, för som det regnade. I JANUARI! Och jag hade definitivt inte haft med mig något dylikt om inte J ringt och förvarnat mig. I JANUARI!

När börjar dom sälja biljetter till något parallellt universum egentligen? Borde vara dags snart.
































En februaridag 2008 vid Ångermanälven

Och Blogger är stört. Orkar inte.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Vem av systrarna är det bilden då? ;P

Anonym sa...

Vafan, det försvann ett "på" i min kommentar...

Anonym sa...

Jag vet. Det suger fan enorm getpung. Jag är inte helt pigg på
-40 men regn varenda jävla dag?!?

Skitväder..