tisdag, januari 22, 2008

Ensammast hemma.

Frugan har lämnat mig. I´m all alone. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med all ensamtid? Vad gör man när man är ensam? Gå omkring naken i lägan? Kissa med dörren öppen? Strunta i att städa? Allt det där gör jag även när Siv är hemma, så det känns inte särskilt nytt och spännande.

Apropå kissa med dörren öppen: Förr i tiden, då vi var nyblivna sambos var det mer romantik i vårt förhållande. Eller romantik är nog fel ord, det var lite mer spänning och vi ansträngde oss lite mer för varandra. Från början var vi finkänsliga, Siv sa alltid att hon skulle plantera en blomma när det var dags för nr 2. Nu när det är dags säger hon rakt ut, utan krusiduller, att hon ska bajsa.

Bör vi kanske söka oss till någon form av parterapi? För att få tillbaka gnistan?

6 kommentarer:

beerbelly sa...

Jag röstar som alltid för naken i lägenheten.
Tror inte ni behöver terapi eller åtminstone inte parterapi ;-)
Ha en bra dag!

K E I sa...

Hehe, jag tycker att det är mer terapimaterial att "plantera en blomma" i så fall.

Systrarna Syfilis sa...

Bb: Ja, jag ska diska först bara. Sen vara nude all night long! =D

Kei: Haha..ja, du har nog rätt. Vi kan nog båda behöva lite terapi faktiskt. =)

Anonym sa...

Hmm, tänk att vara sambo med en tjejkompis och man sprang omkring nakna hela kvällarna....
Jobbigt läge, för det räcker att sitta på en buss som vibrerar lite för att det ska synas att .. eeh, ja att det vibrerar :p
Snacka om att man skulle få ligga på mage i soffan för det mesta.

Anonym sa...

Jo, nog försvinner gnistan efter ett tag, alltid. Förr i världen skyndade man upp i ottan och snyggade till sig innan han vaknade, man sov självklart under samma täcke och var noga med att det inte skulle låta när man "planterade blommor". Efter 20 år skiter man i att han ser att man ser ut som Kalle Anka i husvagnen på morgonen, man tycker att skilda sovrum är en rätt bra idé och det är bara i undantagsfall man stänger dörrn när det är plantering på gång. Tror inte ens att terapi skulle hjälpa. Men det är en sorts lycka i att vara trygg i sin tvåsamhet också. *nickar vist*

Anonym sa...

Det suger att vara ensam hemma utan sin sambo. Jag är det 3 kvällar i veckan och jag är så jävla förbannat jävla fetless på det!!