lördag, januari 19, 2008

Om det vore en vanlig lördagkväll...

Inspirerad av Nini - Any other weekend ser jag ut som följer:

Nähäpp, youtube vill inte samarbeta, orkar ni klicka så gör ni det här.

Fast den här helgen ska iaf jag, Sivan hålla mig rätt lugn. Åker ut till stora bygget imorgon för ynka 3 timmars arbete, jäkla tur att man får dubbelt betalt. Men men, om inte farbror blå ska beslagta både mig och hyndan är det väl bäst att man är körklar vid 10-snåret.

Men jävlar i mig till veckan! Då är jag i hufvudstaden (utan Sonja) och då kommer det drickas alkohol som aldrig förr, kan eventuellt bli så mycket material starring mig som Evil Giraffe så det räcker till en kortfilm.

5 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehe låter sevärt. Ha en bra kväll ändå!

Anonym sa...

Fixa bildbevis på det snäääääälla!!

Ni är utmanade. Jag vill veta 7 sanningar om er. Moahahahaaaa jag är oxå evil ;)

K E I sa...

Evil vaddå? Är det en manga-vixen eller den onda i "Madagaskar"? Jag får aldrig till det med en del uttryck, alltså..

Anonym sa...

Men Kei, kolla länken! Det är ju Eddie Izzard som härmar en Evil Giraffe!

Priceless.

K E I sa...

Orka klicka. Som en mycket klok person en gång sa: trötma. Och så har jag inget ljud på den här burken. era youtube-länkar är bortslösade på mig.