torsdag, januari 24, 2008

Tack, och du är intelligensbefriad.

Så.. kvällen spenderades till stor del på ett av söders sunkhak. Väldigt trevligt hade vi, alltid fantastiskt skoj att träffa mina norrlandsfavoriter som flugit såhär långt söderut.

Hur som, en bra bit in på kvällen tilldelas jag en förstagångs(TACKOCHLOV!)komplimang: (ja, det var tydligen en komplimang enligt Lajsa, som konverserade med den stupide en kort stund)

"Du, under allt det där mörka håret ser du ut som en sånhär stor liten nallebjörn man bara vill krama och krama och krama, jag menar det. Krama och krama."

Okej...
1. Jag är blond. Jätteblond. Förutom två ljusbruna partier i underhåret, men nä, jag är blond.
2. Whenever du ska ge en komplimang till en flicka, använd för fan inte ordet stor i samma andetag. Eller någonsin. Även om ordet liten kommer strax efter. Gör det inte!
3. Är du inte såpass snygg att du kan komma undan med en sån här jävla blunder så att du kaaaanske kan vara värd ett hångel trots dina muntliga fadäser - tänk om. Byt håll. Kom inte hit.

Och just ja! Inatt gjorde jag min första Stockholmsgiraff. Den ägde rum på en 30-meterssträcka utanför Ringen. Utan att halka dessutom.

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Komplimangen lät nog bättre inne i hans huvud..

Fajen jag missade giraffen. Gav den någon utdelning då?
Ha en bra dag.

Anonym sa...

hahaha...det verkar som om min själ transporterades till ett sunkhak igår kväll..jag som trodde jag låg i soffan och kollade på tv?

Anonym sa...

Videoklipp???

Var är videoklippet???

Unknown sa...

Stockholmsgiraff... haha, va kul jag har aldrig sett en sån tror jag?
Jag är från Stockholm så vi kallar dom nog bara "giraff" i sånt fall? Men jag har ju inte sett nån sån heller :(

Måste nog gå ut och spana efter några *gone*