fredag, januari 11, 2008

Fan, det blev sprutt på gubben tillslut!

Jaha. Nu är J klar påstår han? Allt för att han ska hinna leka busschaufför och stuffa imorgon i huvudstaden på nåt himla styrdansgrejs. Själv har jag givetvis tagit det piano och är bara klar till 70%. Men nu har jag ju hans tentor att ta hjälp av så det går nog som en dans. Imorgon är ju en helt ny dag också som Christer Björkman inte uttryckte sig. Om en halvtimma är min favorit-Angus på teve. Inte missa. Kan nog ordna mig en liten räkmacka eller nåt annat till den högtiden. Har visst lovat D att jag ska vara klar med tenta 4 av 5 till han vaknar vid 08-snåret.. Vi får se hur det går men jag och MacGyver fixar nog biffen. Nu känns inte det här med allnighters så exklusivt längre, mer som en rutin. Sonja får med största sannolikhet sällskap vid frukost imorgon.

Inga kommentarer: