torsdag, mars 20, 2008

Välkommen till oss!

Blomkålen började fnissa ikväll när hon låg på golvet och busade med beabea. Hon ifrågasatte den här bilden nedan. Jag tycker den är vacker och målande.

Såhär ser det i dagsläget ut i vår hall. Fri tolkning både av det forna innehållet samt varför katten är besatt. Men oavsett, inget säger väl "Välkommen" lika ljuvligt som två (visserligen tomma) dunkar. Gymgrossistens Diet-Pro vettefasen varför vi har, om jag inte minns fel var det J som släpade hit den en gång i tiden. Den är långt ifrån tömd men ganska duktig på att bära upp dunkar. Ja ma-ma, det är samma dunkar som stod tomma sist du var här.


5 kommentarer:

Anonym sa...

tihi..klockrent... tror Bea har smuttat både på dunkarna och hinken samtidigt med dom ögonen =P

beerbelly sa...

Tomma? Det är ju helg snart!

Systrarna Syfilis sa...

beery: jag vet... lite jobbigt men vi har iaf två vinboxar i kylen o massor av cider så vi kanske fixar biffen ändå imorgon

beerbelly sa...

Vitt vin alltså.. brr.
Ni klarar er nog gissar jag. Intrycket hittills är att det brukar ordna sig =)
Bolaget kanske har öppet imorgon med så ni kan köpa en box till. Så inte en blir utan. Hela havet stormar om alkohol kan bara sluta i bedrövelse.
Tja

Anonym sa...

vitt den här gången.. märkligt, händer väldigt sällan. finns en röd också faktiskt, jag ljög. jag har inte två i kylen. den röda står i skafferiet än så länge. Ja, vi får se om det blir nån systemetsväng, annars finns det ju barer ute på stan säger dom =) trevlig påsk!