fredag, mars 28, 2008

Fredag - jag är inte kär.

Sen jag började nya jobbet så är det inte lika skönt med fredagar längre. Nu har jag ett hyfsat bra jobb, tokroliga arbetskamrater, hyfsade arbetstider (jag får sova hyfsat länge på morgonen). Under mina år som städare lärde jag mig att hata jobbet och ääääälska ledigheten.

Nu känns det lite tomt.

Förresten! Igår var systrarna ute på shopping. Shoppingcentret invigdes och vi drog dit för att kolla läget. Jag åt massvis av gratis saltapinnar och kola. Men grädden på moset var nog ändå när vi hittade bilder som folket fått ta på sig själva och Babsan under dagen. Siv och jag tog varsin bild - vi tänkte ha dom på kylskåpet. Kanske kommer en bild på det, så kan ni få en skymt av könshårsbusken som sitter på frysen också.

2 kommentarer:

beerbelly sa...

WTF!

loathing sa...

men du får ha kul på jobbet i veckorna och sen kul med fest på helgerna, svårare än så?