fredag, mars 14, 2008

Hej och hå - tvära kast var det här

Igår blev jag upphånglad (okej, en lätt överdrift) av ett bud. Idag ringde ett annat skällde ut mig som jag aldrig blivit utskälld förr. Jag hade minsann gjort heeeeeeelt fel, jag var inte vatten värd och när jag sa att jag kunde skriva ut en ny lista åt gubbjäveln så fnös han och sa att han minsann inte tänkte be mig om hjälp fler gånger. Att jag är ny och inte har stenkoll på allt sket han högaktningsfullt i. Jag bad tom om ursäkt men det hjälpte minsann inte, i fortsättningen skulle han bara be "grabbarna" om hjälp. JAMEN GÖR DET DÅ FÖR FAN SÅ SLIPPER VI PRATA MED VARANDRA IGEN - sa jag så otrevligt jag kunde.

När jag sedan frågade "grabbarna" hur det var med dom där listorna, så visade det sig att jag inte alls gjort fel.

Män - dumhuvuden. Faktiskt. Jag mår värdelöst (inte bara pga av elakt bud) och imorgon ska jag dricka sprit och glömma bort hur kasst jag mår. Hurraaaa!

Inga kommentarer: