måndag, mars 24, 2008

Sivans helg i bilder.

Betydligt mindre sol för mig än för Sonja. Desto mer kolesterol. Påsken till ära var det självfallet 80-talstema(?) på krogen i byn. Lisa vann pris för sin skönhet. Jag vann både Yoka och Lisa som nattkamrater. Yoka var dock klok nog att sova i en annan säng då jag och Lisa lekte lite väl länge och entusiastiskt med ma-ma o pa-pas hissfunktioner i dubbelsängen. (Vi hade faktiskt varsin sänghalva så det blev ingen action, mer än att vi vecklade ihop våra kroppar som ett enkel-v när vi körde max på både rygghissen och benhissen. Festligt tyckte vi, högljutt tyckte Yoka.)


----------------------------- Grannarna grillade korv på innergården. Påsklov för citykids?




----------------------------Den här åkte vi förbi på väg till byn och över på väg hem från byn.




--------------Jag tycker uppenbarligen att det är bagen i boxen som är det väsentliga. Och jag har ju rätt.


2 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehe det blev inga mer bilder efter att du halsat den påsen alltså =)
Kul med bilder.

loathing sa...

fina bilder. hoppas ni hade kul. man kan alltid reta katter om det är så att man är rastlös, deras reaktioner är alltid kul.