torsdag, mars 13, 2008

Handtag, famntag, klapp eller kyss?

Idag har något stort hänt. Eller stort och stort. Något konstigt hände. Jag hängde vid anslagstavlan, minding my own buisness, letade efter telefonnummer till diverese bud. Helt plötsligt - faktiskt helt plötsligt! - så hoppar ett bud fram och kramar mig. Och som om det inte vore nog märkligt så pussar han mig på kinden också! En blöt riktigt blöt puss, en sån som man liksom måste torka bort.

Tack och lov var det inte samma bud som kissade med dörren öppen den där gången, men ändå. Jag vill gärna inte pussas med buden. Det räcker med att jag ringer dom och skickar små, mer eller mindre trevliga, brev ibland. Jag håller det gärna på den nivån. Finns ingen anledning att ta det längre. Ja, om inte budet är extremt snygg/söt/har mycket pengar då. Men vad jag sett så är ingen av dom särskilt snygga. Inte söta heller. Och vad jag förstått så har dom inte särskilt mycket pengar heller.

Det här hände imorse, men jag har fortfarande inte hämtat mig från chocken.

2 kommentarer:

Zombie sa...

Jobbigt när sånt händer.. Speciellt om man som jag bara har massa skitiga svetsargubbar som vill kramas.

beerbelly sa...

Hehe fattar om det överaskade. Ha en bra kväll med bättre hångel =)