söndag, mars 23, 2008

Var la jag jackan då?

Vi blev fulla igår. Precis som vi hade tänkt. Allt gick enligt planerna. Vid 23-snåret kom det folk hit och helt plötsligt hade vi en riktig fest. Sen blev det krogen. Och tja, nu vet jag inte var min jacka och mina vantar är. Jag fick alltså gå hem från krogen utan jacka. Tursomfan att vi bor granne med stället.

Jag har stora problem att stava, känns liksom som om jag är full i armarna, så nu lägger jag ner det här och lägger ner mig själv i sängen.

Det pratas om fest ikväll med... orkar man det?

2 kommentarer:

beerbelly sa...

Ja du bör väl hämta jackan på krogen så varför inte festa lite samtidigt =)
Ha det gött och förfrys inget.

loathing sa...

jag vet inte varför, men kroppen börjar ta så mycket mer stryk än den gjorde förut..förrut kunde man festa flera dar efter varann men nu känns det som att max två alltså annars går man sönder...sen e det självklart att om man skulle börja dricka den tredje dagen så skulle man kunna dricka en fjärde och en femte osv också...man går över en gräns sen finns det ingenting utanför den..