fredag, mars 28, 2008

Konsumenter.

Min första kund (ung man, ~23) förklarade öppet att han inte var körklar för att han hade minsann tagit sig ett par kalla imorse. Han var i stort behov av grogglas men de vi säljer var tydligen för små allesammans. Desperationen syntes tydligt i ögonrödorna.

Min senaste kund bad mig i vänlig ton slå in hennes djuptallrikar:
Kvinnan: -Så får jag öppna mitt eget paket sen när jag kommer hem igen.

Sonja är på hockey(!!!) och Blomkålen jobbar i vår andra butik ikväll. Glad jag är att jag ska gå på modevisning nu i huset, dricka en himla massa vin och äta snittar som om mitt liv var beroende av dem. Vilket det nästan är.

Trevlig fredagkväll!

2 kommentarer:

loathing sa...

mys med hockey, snygga grabbar kanske?

Anonym sa...

Mys med http://chroniclesofjared.com/wp-content/images/mullet.jpg ??