söndag, mars 23, 2008

Jag har träningsvärk.

När vi begav oss ut för att hämta pizza var Lisa extremt trött, hungrig, gnällig och kissnödig. Detta fann vi mycket underhållande och tog stora omvägar till pizzeran för att det skulle ta ännu längre tid innan Lisa fick mat, vila, kissa. Hon blev faktiskt lite mer irriterad. Mission completed alltså.

För att summera gårdagen: ett glas gick sönder, M halsade mintu medan vi flickor drack snyggt och prydligt ur snapsglas, vi trippelgiraffade utanför krogen och i princip hela vägen hem(Vakterna skrattade? och jag har nog lite träningsvärk), en av oss har en extremt öm bröstvårta (jag nämner inga namn) och som sagt, min jacka är nog kvar på krogen. Får se om jag orkar hämta den. Det är faktiskt 150 meter dit.

Nu är Sivis och Lisa hemma i byn för att festa igen, jag var smart nog att stanna hemma.

2 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Vad menas med "trippelgiraffade"?

Anonym sa...

Ja minst ett leende framkallade ni iaf..