torsdag, mars 27, 2008

I'm hooked!

Lisa har presenterat mig och herr Carmex för varandra. Förälskelsen spatserade fram lika oväntat som en nykter fjortonåring på valborg. Jag trodde inte på prylen, men nu är jag krokad. Först blir man kall, sen blir man mjuk! Man får välja, pröjsa en hunka för den på NK eller välja det mer trashiga alternativet Willys där den kostar under 30-lappen. Eller för all del, importera ett gäng när ni är på andra sidan pölen, men eftersom jag tänkte hålla mig i Norrlandsfaggorna nu ett tag kör jag på Willys.


Sen gör det ju inget att prylen ser lite nästy ut, speciellt på den här bilden. Men jag har då bara använt den på läpparna jag har i ansiktet.

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Hähä Tur du bara haft den på läpparna i ansiktet =). Man vill ju inte få en överaskande behandling mot munsår när man är på jobbet.
Ha en bra dag!

mitt fyrverkeri sa...

Och i USA kostar den runt en dollar... så jävla sick.

Anonym sa...

Eftersom du prompt var tvungen att påpeka att du bara använt den till läpparna i ansiktet så tror jag inte på dig..och bilderna som börjar spela upp sig i huvudet är klart olämpliga när jag sitter på kontoret....

Anonym sa...

Det skulle nog sticka lite om man använda den på några andra läppar...eller bli fasligt kallt. Å kalla läppar väl man ju banne sej inte ha!//Yoka