fredag, mars 21, 2008

Måste det låta så?

Sonja är som bekant hemma i byn. Så vad gör då jag en fredag såsom långfredagen? Ikväll såg jag på "Så ska det låta". Oavsett bra pipa eller whatever så fixar jag inte Carola ens om jag verkligen vill. Jag försökte länge tolerera henne ikväll men det går bara inte. Nu fixar jag inte Andreas Johnson heller. Bad move av honom att alliera sig med Hägga. Sannerligen värmde det att Anna Sahlin och hennes musikalhejduk Peter Johansson tryckte ner Biffen och Bananen i den djupaste strumpläst jag skådat på länge. Dom plockade allt medan Androla inte fixade mycket mer än sina egna svensktoppare. Isch. Två på tok för stora egon i samma program. På samma lag. Som sjöng på tok för länge på fel låtar. Och vad jag kan gå igång på något såhär banalt...

Imorgon kommer Sonja och Lisa och då är det fest!! Lisa har inte ens med sig sitt Singstar så det kommer enbart bli fokuserat på dryckesintagen. Trevligt. Och jag är stolt idag! Lyckades på egen hand fixa och bränna ut en XP-skiva, samt formatera datorn och allt har än så länge gått som smort. Svart och vitpeppar. När jag var tretton var jag allt lite av en datanörd som satt i MS-DOS och höll på. Inget av det sitter kvar men det här gick ju vägen, hallélujáh.

2 kommentarer:

beerbelly sa...

Kan inte så sånt där längre och carola har inte varit intressant sen hon träffade den där norske tv predikanten.
Hallélujah!

loathing sa...

fest fest! wooowww..jag har luftrörskatarr och borde ligga hemma och kurera mej och ta hostmedicin med morfin och penicillin och hela köret, men jag dricker istället en massa sprit och är ute i tunna kläder klockan tre på natten och kör kross och ramlar och slår mej. ja. fint med fest!