lördag, mars 15, 2008

Jag har avslutat något?

Just ja, har ju mer att berätta. Jag har nästan pluggat idag. Intervjuat en hel människa om mobbing. Mer än jag gjort på flera veckor. Annars har jag mestadels kollat på Men In Trees, Prison Break och Supernatural i sängen. Givetvis med en ny stickning i knät, och någonting lyckades jag ju skapa under kvällens lopp.


Inte så illa pinkat för tjejen som bara stickade 0.8 vantar förra gången det begav sig. Jag var övertygad om att mössan endast skulle passa ett spädbarn men icke, den passade min vattenskalle också. Däremot tog ma-mas garnslattar slut oväntat snabbt så en regelrätt Åremössa blev det inte den här gången, på tok för lite häng. Och Sonja kan ju inte gnälla på mig, har man inte sovit hemma på x antal veckor så mister man via automatik befogenheten att tycka till om sin kombos harmlösa aktiviteter. A-a.

Inga kommentarer: