måndag, mars 10, 2008

Giv mig styrka.

Nå så djävulskt trött. Trots att jag höll mig på mattan och var nykter och skötsam. Men jävlar vad trött jag är i benen och ögonen. Hela helgen gick åt till att vandra runt i Sickla, Zinkensdamm och på Söder. För att inte tala om trappstegen i Liljeholmen (iofs åkte vi hiss, men det behöver ju ingen veta).

Vi hälsade på L (den andra) på lördagen, efter att vi irrat runt x antal timmar. Yoka satte sig ner på en stol på Ls fancy jobb. Vi andra kollade runt i affären medan hon satt där hon satt. Nån av oss tyckte väl att hon också skulle gå runt och kolla läget.

"Men jag orkar inte! Jag födde faktiskt barn för 1 ½ år sen!"

Tyvärr kunde inte nån av oss andra skylla på barnafödandet, så vi fick snällt fortsätta strosa i affären..

Lördagskvällen blev en enda lång förfest. När vi väl fick iväg gästerna vid 02.15 och vi äääntligen kunde lägga oss att sova så tyckte Lisa att det var en bra idé att sova ovanpå mig. När jag tyckte att hon blev lite väl närgången (fast egentligen tyckte jag ju om det) bad jag henne vänligt men bestämt inte tafsa mig på brösten.

"Men...var får jag tafsa då?"

Helgens ord: Köttläsk.

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Bajsroligt" också ett av helgens mest använda ord// Yoka

beerbelly sa...

Bilder på det? =)
Låter som en kul helg förstås.
Sov gott!

Unknown sa...

Skulle hålla med syster Yoka, helgens fråga "Får jag bajsa nu?"

Anonym sa...

Ehhhh köttläsk? Var det bara jag som reagerade på ordet köttläsk!?!?