tisdag, mars 18, 2008

Jag är alive!

Jorå, nu står gammvolvon parkad här utanför, och till signaturen "hon": det heter ju läker så självklart säger jag så ;)

Jag och vulvan överlevde både snöstorm, tom kylare och att köra i stadstrafik utan fungerande bromslyktor. Däremot den som höll på att skicka mig till Hades var busschaufförskan som fraktade mig till den där byn där vulvan väntade. Jävlar. Jag försökte sova lite där men höll på att studsa från mitt säte till sätet framför en gång varannan minut i 1½h. Inte vet jag, men man kanske inte måste köra 100km/h med en halvfull buss på smal landsväg i snöstorm? Jaja, sen fick jag komma till Blomkålen och äta russinmackor med smör och skinka så jag är helnöjd.

Och imorgon har jag inget att göra!! Förutom att plugga, städa, tvätta och sticka då. Men inga tider att passa. Skööhööönt.

Inga kommentarer: