lördag, mars 08, 2008

Kaos.

Skulle man kunna kalla det. Vi är 5 stycken relativt förbannat slarviga flicks som trängs på 30 kvm. Vi är 4 stycken flicks som har förbannat mycket packning med oss. Vi är 5 stycken flicks som ska duscha, torka hår, platta hår, locka hår, sminka, dona, piffa och feja.

Det tar tid.

Ikväll är det fest här. Lisa har bjudit 40 pers. Förstår ni vad det innebär? Ormgrop, säger jag bara. Lisa har lovat sina Stockholmska vänner att jag och Sivan ska bjuda på hembränt, då det tydligen är en raritet här nere. Jag finner det hela märkligt.

För tillfället har vi slagit våra njurar ihop och funderar febrilt på hur faen vi ska få plats här ikväll. Min väska blev precis nerstoppad i sängbordet.

Det här kan sluta preciis hur som helst. Skål!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fy faan va exotiskt! Hembrent, e de sånt ni gör själva eller? Vi dricker bara champaaaaanj i Ståckhålm.

;)

Gjort nån evil giraffe än?

Unknown sa...

Nini: Hähä, ja uppenbarligen gör ni det =) Igår giraffade vi inne på willys i sickla, samtidigt! Extremt synkade.

Unknown sa...

Ja, inte är det jag som har kommenterat iaf, nån måste ha använt min psevdonym... :-P

Anonym sa...

*fan va ni får mig att känna mig gammal* ;)

Anonym sa...

*asg*
Synkad giraff på Willy's låter helt priceless! Var är youtube-länken? För ni filmade väl?!?

Unknown sa...

Jag missade den tyvärr, men jag lyckades filma en klockren giraffvändning. Tyvärr på högkant så vi får väl se om youtube godkänner den....

Anonym sa...

Den giraffvändningen är ju från liljeholmen när giraffen i fråga var bakfull. Den bästa giraffvändningen tog plats vid slussen på lördagnatt. Kan inte garantera att den filmades.

Anonym sa...

Åååå ge mig länk!!
*studsar av förväntan*
:D