onsdag, mars 05, 2008

Pust.

Det blir några (läs: oräkneligt antal) Giraffer den här veckan också! Weewee. 122 kulor får jag punga ut med, snål blir man när man traderar men hey. Jag kommer rätt billigt undan ändå. Tackar tackar. Undrar hur han tänkte snubben som vann tre auktioner á ~145kr styck.. Kanske familjen ska besöka släktingarna på Skansen.

Jag vågade inte he på nå Supernatural iallafall, kissade nästan på mig bara av Traderandet, lite väl risky att kombinera det med spöken och hemskheter. Bröderna får slåss nu istället i väntan på att pulsen ska trappas ner till sömnbar. 10.11 åker jag till Lisa!

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehe giraffer råder det brist på här i byn. Välkomna.

Unknown sa...

Yes, jag ska försöka dokumentera alla giraffer jag ser! HURRA vad roligt att ni kommer!!!

Anonym sa...

Stosholm...dännan nere finns hä ju bäre massa stosholmare? Mä hä ä ju klart iblan kan hä ju va nå å åk pa sandännan safari ner vid dan storsvampen mä telefoonkioskan å si litt pa nymodighetan. Nå själv bli jan hjeim, hä gå å span så hä räck hir å int behöv ann bry si i na pärskans trängselskattan. =)