tisdag, februari 26, 2008

Snorunge.

Jag kan tydligen inte ens uppfostra min egen katt ordentligt, och här tror jag att jag ska kunna bli pedagog. Nyss hörde jag hur hon började joxa med nåt från min lilla hall, då kommer hon in insläpandes med nåt i munnen. Det visar sig vara en av mina handväskor och drar ut den i stora hallen. Så jag frågar artigt om hon hade tänkt resa bort och meddelar henne att det minsann inte finns några pengar i den där väskan och att hon kan väl iallafall höra av sig då och då. Jag fick inget svar. Får se om och när hon kommer tillbaka.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Du kan hälsa Sonja att jag återigen försöker kommunicera med henne på fb. :-P

Anonym sa...

Kom katten tillbaks eller har den fortsatt sin färd ut i världen?

Anonym sa...

Hon skulle flytta hem till mej men nån hade låst dörrjäveln så hon tog sej inte ut. *skulle jag hälsa*

Systrarna Syfilis sa...

lisa: Aj will

jerk: Jorå, katten bor kvar. Hon dumpade resolut väskan en bit in i hallen och fick för sig något annat. Du vet hur veliga vi flickor kan vara. Nu leks det apport för glatta livet som att gårdagen aldrig ägde rum.

zombie: Jasså? Jaha, ja hon gillar ju dig. Då kommer dörren att stå öppen hädanefter. Vi får se om hon lyckas passera E14 med livet i behåll då :) Du märker väl vilket skick hon är i vid ankomsten, så kan du meddela mig sen.