söndag, februari 10, 2008

Bakhalt i Åre

Holy smoke. Jag är tillbaka från Åre. Vilken jävla resa. I torsdags bilade vi iväg: Jag, C, Farbror J, Snygga S och hennes kompis A. Såhär såg det ut:



Vet inte vart jag ska börja eller sluta men jag har iaf sett Gert Fylking i bar överkropp. Tack och lov utan glasögon och på ganska långt håll så jag överlevde, tror han var rätt lång och smal faktiskt. Jag har nog varit lite av en starfucker i helgen. Tafsade på Vincents arm och bytte säkert fyra ord med honom, ställde mig nära Hans Fahlén i baren och gick förbi tre fulla idolpojkar på dansgolvet. Inte van att se så många kända nyllen på en och samma gång. Farbror J var visst nära att trampa ner penntrollet Uggla också, inte så lätt att lägga märke till den lille mannen på ett fullt dansgolv. Vad mer, vad mer? På lördagsnatten kom jag hem en timme senare än mina kamrater med kjolen på halvstång - utan att ha varit inblandad i några sexuella aktiviteter. Förutom hångel då men det räknas ju knappt.

Bra betyg till utbudet iallafall! Könsfördelningen var ca 80/20 män vs kvinnor. I like it. Som vanligt fick man mest hugg när man såg som mest förjävlig ut och inte ens hade borstat ut gårdagens trippeltångslockar. Märkligt det där. De konstigaste raggningsreplikerna har vi också fått höra. Mest då snygga S eftersom, ja.. hon är så rackarns snygg. När inte klassiker som (helst på stekarstockholmska):
"Öh va sägeru, ska vi gå hem och knulla?"
"Fan va fin du e, vackrast på stället. Ska vi knulla?
"Va skön du är, skönt norrländsk. Ska vi knulla?"
gick hem, så utvecklade manssläktet tydligen sina haranger:
"Vilken fin hud du har, vad har du för hudkräm?"
"Vad cool du är, speciellt när du gör det där med ögonbrynen"
Vet inte vilka varianter som är bättre, ingen av dom fick till det med någon av oss iallafall.

Många sexuella erfarenheter har skvallrats om och skrattats åt på denna resa. Många saker har jag inte hunnit med att göra fast jag planerade det så gott jag kunde innan:
  • Åka skidor - Nä, jag vet. Utrustningen var med men det blev liksom aldrig av...
  • Åka stjärtlapp. Inte det heller.
  • Haft med mig varm choklad och Minttu i termosen. Hanns heller aldrig med. Blev dock lite panikdrickande av det uppe i lägenheten baraförattsåmaniallafallhadedruckitdet. Termosen glömdes kvar också...
  • Gökat.
  • Åkt i någon av liftarna. Inte ens bergbanan som gick precis utanför vårt hus.
  • Vart på en riktig afterski. Den enda vi var på var Rix FM's tillställning på torget. Så den kan ju inte räknas även fast den kallades för afterski.

Säkert en massa annat också jag måste utföra v6 2009. Annars har det varit en väldigt galen och väldigt rolig helg. Ett väldans skrålande har det varit, ofta till den här låten - oftast från mina kvinnliga medresenärer:




Isch vilket förvirrat inlägg, men go figure när man inte druckit annat än sprit och bakisproviva på 60timmar.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad faan har du gjort då om du varken har åkt skidor eller varit på afterski? Hängt på max? Eller putsat fönstren i lägenheten? //Mr Stiff

Systrarna Syfilis sa...

Inge Max, inge fönsterputsning. Lagat mat, diskat, duschat och söpe är typ det jag gjort. Promenerade faktiskt till backen o kikade på när S och C åkte utförs!! Men det var det närmaste skidåkning jag kom. =)

Anonym sa...

Låter som en riktigt rolig helg.. :)
Och förresten Sivan..det blev ingen Per inspelad..jag försökte men min VHS vägrade..

Anonym sa...

jerk: du är förlåten, jag lyckades pricka in reprisen idag =) han är rolig han. "Jaha, det smakar som vanligt - jätteäckligt..."

Anonym sa...

Låter som ni haft skoj =)

Men hallå...Curly Sue??? *dålit*

Falling down (2001)...!

http://www.youtube.com/watch?v=q9UtRswtJyw&feature=related <-- The shit ;)

Systrarna Syfilis sa...

Jäjä, jag sa inte att jag skrålade till körli, men den spelades frekvent. Mr. Stiff försökte lära mig några Takidarefränger lagom till Gatufesten 2004, men han lyckades inte särskilt bra =)

K E I sa...

Jag gillar packningen. Tetris 2.1 :)

Anonym sa...

Packningen kan man nog bara gilla om man slapp packa.....men visst....påsarna i takboxen skulle jag inte ha klarat mig utan. HUR hade man då stått ut? *skoja* Kan bara säga att tjejer INTE är så pryda som de låtsas va. MÅNGA barnförbjudna ord och en hel del skumma läten kom det ur dom....//J