måndag, februari 11, 2008

? ? ?

I övrigt är jag mäkta besviken över att ingen (mr m, stiffler, jerk, beerbelly, farbror J eller vilka ni nu är som läser här ibland - hade inte heller höjt ögonbrynet om Nini eller Kei anmärkt även om mina fördomar säger mig att männen ofta är mer bekanta på området) har kommenterat rubriken "Bakhalt i Åre"! Info finns på http://www.justfuckinggoogleit.com/. Hade väntat mig någon slags reaktion, brukar ju hända saker när det anspelas på sex och porr, måste kanske göra en Nini-flash för att få respons ;) Hon ska ju tydligen inte göra någon sådan detta år så det får nog bli min uppgift då.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Kände trycket och var tvungen att kommentera..11Men jag var ju där....vet allt som står och även det som tack och lov INTE står!! =)// J

beerbelly sa...

Muahaha. Bra jobbat.
Spelade in film och tjänade pengar på semesternöjet alltså?
Sorry lyckades inte ens tänka snuskigt när jag såg titeln. Var nog berusad eller hade för bråttom att läsa texten.
Roligt var det oavsett.
Ha en bra kväll! (det är nog titeln på en mjukare rulle?)

K E I sa...

Jag tänkte att det säkert var en svensk långfilm - men trodde inte att jag behövde kommentera det eftersom då skulle det bli jobbigt för att jag skulle få kolla på max.se (eller vad sidan nu kan heta där de säljer filmer med namn typ bakhalt i åre och doktorn kan komma, jag har ingen aaaaning) varenda gång nån skrivit nåt här och det skulle ju vara... jobbigt. Men skämtet uppskattades. Även om jag inte kommade det förrän på förekommen tillsägelse. Skärpning utlovas inte.

K E I sa...

Och med min flummiga kommentar ovan menade jag typ att jag skulle få googla era rubriker på max.se för jämnan.

Keep it halt.

Anonym sa...

Helvete..jag måste varit riktigt under isen i helgen..jag är nog tillbaks nu..hoppas jag ;)

Systrarna Syfilis sa...

Sedärja, tack hörrni. Nu känns det bättre. =)
Kei: Inte så ofta vi använder oss av p-rulletitlar, vi hade en tävling i den här bloggens vagga om jag inte minns fel... får leta den nån dag. Men du behöver inte leta i fortsättningen, lovar.

beery: tack, kvällen blev bra och mättande, tog in en ny fru med tanke på Sonjas frånvaro så var en trevlig afton. Den där filminspelningen måste vara historiens sämsta kassakossa. Jag gick bara back på den där Åreresan.

jerk: ja, jag förväntade mig annat från dig, skönt att vi tog itu med det här =D

beerbelly sa...

Damn ditt harem skulle man haft.. eller ens någon i det. Så lätt med ny fruga.
Ajdå blev det bara mobilfilmskvalite och ingen sugardaddy?
Det är lätt hänt. Får hoppas det blir bättre nästa tur.

Anonym sa...

Fan jag skäms ju oxå som fan nu! Hur kunde jag missa den enkla passningen liksom?

Skyller på ledighet och....eh...eh...för lite kaffe.

*går å köper dubbel latte*

Anonym sa...

Nu blev ja lite rädd...antingen beror de på att man nyss fyllt 30 eller så beror de på att man jobbar för mkt...nått måste de ju va... *s*

Anonym sa...

Äh, tar allt sexsnack i denna blogg med en nypa salt. Jag vet ju att du inte släpper till :P //Mr Stiff

Anonym sa...

Mr M - 30?
Jag som trodde du var "min" Mr M men det kan du ju inte vara isf...

Hmmm...märkligt.