onsdag, februari 13, 2008

Nu var det ju det här med att plugga...

... som vanligt gör jag det inte. Istället hamnade jag på Martina Haags blogg, glömmer ofta den eftersom jag är så upptagen med att kika in era ;)

Hur som haver, det här var ju festligt. Eller egentligen inte särskilt, men ett litet tidsfördriv blev det allt. Ett av mitt namns anagram blev idioternas chans plus två ord till. Ingen skräll kanske.
Det var verkligen inte Stifflers namn heller som kunde göras om till: porrens chef plus två ord till.

Joo, vi överlevde skidåkningen på berget både jag och blomkålen! Var nära en praktvurpa där i en utförslöpa men det gick bra. Är det bra väder imorgon blir det visst en tur igen, fast nästa gång håller vi oss till 2,5kmsspåret och undviker 5kilometarn vi åkte idag. Den var.. låt oss säga.. kuperad. Vi är lite rädda om både utrustning och extremiteter, så vi kör hellre fler varv på simplare spår.

12 kommentarer:

Anonym sa...

rikens ser joker borr..eeh ja, väldigt roligt ;)

Anonym sa...

hahah, ja du ser. jag är ju lite omogen så i ditt fall gillar jag nog "snor sker i joker brer" lite bättre.. =D och så låtsas jag att "brer" är något gammelslang för det nasala området och att du kallades för joker som kiddo.

Anonym sa...

hahaha..mja...

Unknown sa...

rågad slem i räv... eh...

Systrarna Syfilis sa...

lisa: hahahahah. såklart.

Unknown sa...

Tar man med mitt mellannamn kan man även få så festliga resultat som "mellanväggars råa diadem"

Plugga var det ja.....

Anonym sa...

Med bara för- och efternamn:
cortison duar vi
utsidor von rica
snuvor dito rica

Var väl så där roliga.

Men
virus action ord
sur action divor

var helt klart ok :)

Med alla namn:
introduceras avlidna oxar
oxiderna undvarar socialt

Hehe det här var ganska roligt...

K E I sa...

Slinka herre
ilskna herre
hals ner erik
hirsen kelar
krisen helar
sen klia herr

och min favorit:
slak herre in

(underbar länk!)

beerbelly sa...

"ister oralt" + 1ord var nog det snuskigaste .. hinner inte leta mer nu. Fan att man ska ha ett så puritanskt namn.

Anonym sa...

sen nubb
ens nubb

Skitkul. Verkligen.

Testade med mitt efternamn oxå:
Ger Brun Sned Lur

Slak Herre In ger ju naturligtvis det!

AAHHHAHAHAHAHAHAHA!!!

Anonym sa...

Jag fick detta: organens asiaten som jag tyckte var bäst på mitt för å efter namn. Smeknamnet agge blev naturligtvis egga.

Tonårsmorsa sa...

månars otros. Otros, liksom? Inga trosor? Eller...?

http://tonarsmorsa.se