tisdag, februari 26, 2008

Men alltså.

Igår såg vi på American Idol. Siv låg, jag satt (jag sitter alldeles för mycket, vi måste tvinga mig att träna). I rutan visade sig en långhårig hippie, jag fick iallafall intrycket av att han var en sån. Skitsamma egentligen, det jag vill komma fram till: Karln hade långa naglar. Och här kommer alltså mitt meddelande till er män med långa naglar (ni kanske inte är så många, men ändå):

Inte, inte! Nej, nej!

Ta bort! Klipp av! USCHA!

Och när jag tänker efter så är bara ordet nagel rätt äckligt. Huu. Och när jag tänker efter så kan långa naglar på tjejer vara rätt äckligt det med. Euuu.

Gives me the creeps!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Såg honom också, scarey!!

beerbelly sa...

Såg inte :)
Jag har aldrig långa med flit men skiten växer ju :/
Ha en bra kväll!