onsdag, februari 06, 2008

Jag ljög.

Jag är inte alls lycklig. Jag trodde jag förstod - ahaha. Hah. Ha. Suck.

Idag var jag hos tanten (eller farbrorn, men idag var det en tant) som kollar en i muffen. Och det var ju lika trevligt som vanligt. Eller inte. Jag vet inte, men det kan vara den där känslan av att utlämna sig totalt till en vilt främmande människa som inte är så rolig. Visserligen har man väl gjort det förr, i andra sammanhang, kanske en lördagsnatt, men då har det inte varit i ett minimalt rum med steril belysning. Som om det inte är nog jobbigt att visa muffen för tanten, det känns ännu konstigare att lufta snippan med benen hängandes uppe vid taket, tröjan och SOCKARNA på. Förödmjukelsen är liksom total. Samtidigt känns det inte helt okej att ta av dom heller. Då kanske mufftanten tror att man känner sig hemma och förväntar sig hanky panky?


Ser nästan ut som ett monster.

Jag behöll iallafall både tröjan och sockarna på. Och fick nya p-piller. Hur ofta blir man kollad i muffen halv tolv en onsdag? Precis. Tråkigare kan man ju ha.

11 kommentarer:

beerbelly sa...

Låter lite sådär..
Hehe jo det finns självklart tråkigare grejer att råka ut för.
Tåget kan ju köra över en.

Jag skulle verkligen inte kunna ha ett sånt yrke.
Dels skulle alla under 45 få ett auto ok och en slickepinne. Sen vill man ju inte riskera att det blir långtråkigt att se muff..
Undrar hur många minuter jag skulle vara i det rummet innan första anmälningen landade..
Jo jag lovar det är det nya smaktestet. Ett krav från socialstyrelsen.

Ha en superkväll!

loathing sa...

det finns ingenting vackert med att gå och bli kollad i muffen. jag brukar "råka" sparka dom i ansiktet ibland. då blir dom sura och jag säger, jamen det är bara en reflex när du pillar där inne..

Zombie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Zombie sa...

*Sen vill man ju inte riskera att det blir långtråkigt att se muff..*

Fel,fel,fel,fel!!
beerbelly, det blir ALDRIG långtråkigt!!

Det jobbiga skulle vara att försöka vara professionell när värsta pinglan kommer in och du ska fippla med nån pinne.

Zombie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
K E I sa...

ja, nu vet jag bestämt varför jag envisas med kvinnliga gynekologer i alla fall!

Unknown sa...

Jag blev ganska aprädd av den där bilden, muffen ser skitläskig ut, vet inte hur jag skall möta nästa muff utan och tänka på nr.5 och 2 igen...

Anonym sa...

Muff?? Snippa???? WTF!

Jenny sa...

Ja, det är konstigt. Ännu konstigare är att veta att det ska hända, och att man gör det hyfsat frivilligt. Tur att inte sex går till på det viset...

beerbelly sa...

hahaha tiffany bästa kommentaren idag lätt.

Kanalisera sa...

Jag tycker att det är lite som att gå till tandläkaren. Samma obehag fast i ett annat hål. Lite läskigare, lite billigare.