måndag, februari 04, 2008

Fröken Tråkig rapporterar

Inget roligt händer just nu. Jag lyckas tillochmed undvika konstiga tidningsbud. Ingen som kissar med öppen dörr, ingen som tjatar på om att 3kronorssockerkakan är för dyr, ingen som kallar mig "KVINNA". Bara otrevliga människor i telefoner. Även en del trevliga.

Siv åker snart till Åre. "Hoppas vi blir så många i bilen att mina skidor inte får plats!". Ja, vi kanske kan gissa oss till vad hon ska göra i Åre? Garanterat pimpla. Dock inte abborrar. Jag chansar vilt på vin.

6 kommentarer:

loathing sa...

jag älskar att pissa med öppen dörr och jag älskar när andra människor tar sej friheten att göra det också. jag har en kompis morsa som pissar med öppen dörr när jag är där.

Zombie sa...

... och där går gränsen..

Anonym sa...

Loat: Efersom du har Rolling stones, Jazz & Woodstock som din favvomusik så antar ja att du inte är 15 år. Då antar jag också att hans morsa är på besök hemma hos din kompis när hon går och pissar. Jag vet inte riktigt vad de är som är värst, att tanten i sin senilitet inte har lyckats stänga dörren eller att du låter den va öppen. (Ta de som ett skämt, inte som ett påhopp) =)

K E I sa...

Haha, pulkåkning. Jag säger bara det. Vem väljer (frivilligt) att åka skidor eller bräda nerför livsfarliga backar när man kan åka pulka mellan typ McD och stugan...?

Jaaa, jävlar... jag är inte så tuff, jag.

Anonym sa...

Jag erbjuder mig att lämna MINA skidor hemma så kan Sivan få ta med sig sina =) Nog för att vi ska ut på hal is i Åre, men det ska fan inte pimplas abbisar.....

loathing sa...

mr m- javisst, jag är inte femton, jag är tjugotvå, men min kompis (och jag) har inte hunnit flytta hemifrån änu. så jag är på besök hemma hos hans mamma som pissar med dörren öppen. det är fint tycker jag.