lördag, februari 09, 2008

Mr. Stiff - he´s a sick man

Ännu en sjuk konversation med Mr. Stiff på MSN. Som vanligt kom han in på ämnet sex..

Sonja säger: du kanske ska bli sexualupplysare?

Mr. Stiff säger: ja kanske det. Iaf som extraknäck. Jag vet ju allt jag

Sonja säger: Precis! du borde kolla upp det

Mr. Stiff säger: "sätt igång och ställ lite frågor, jag är full av svar!"

Sonja säger: haha, nu fick jag en rolig bild i huvet, du som farbro barbro

Mr. Stiff säger: haha.. Så brukar du å killen göra nåt kinky då?

Sonja säger: det ska väl du skita i

Mr. Stiff säger: men va faan, jag har ju tråkigt! Smisk med purjolök?

Sonja säger: är det vad du och snäckan sysslar med?

Mr. Stiff säger: nä, vi har sällan purjolök hemma, men man kanske skulle köpa hem lite till alla hjärtans dag

Sonja säger: haha, gör det! det skulle säkert uppskattas

Mr. Stiff säger: japp, purjolök och en sombrero. Givetvis med tillhörande lösmustasch



Sånna här gånger är jag glad över att jag inte är Mr. Stiffs flickvän.

2 kommentarer:

beerbelly sa...

Han tycks inte ha tråkig sex ändå..

K E I sa...

He he, som det brukar heta. Vem är den där Maja som la sig i?