tisdag, februari 19, 2008

Öhm?

Det löste sig. Jag fick tag på tågbiljetter till slut. Systrarna och Yoka åker ner till Sthlm för att våldsgästa Lisa en skvätt.

Jag tror det blir lika roligt som vanligt.

Annars inget nytt under solen. Jag jobbar mest. Hela tiden känns det som. Inga riktiga katastrofer. Bara otrevliga människor som ringer hela dagarna. En och annan trevlig. Men det är bara att inse, de flesta människor är otrevliga. Och har väldigt lite förståelse för andras arbete. Eller andra människor överhuvudtaget.

Jag önskar att jag kunde skriva att det händer miljarrrders roligheter, men det gör det inte. Dagens höjdpunkt var nog fotbollsmatchen som ägde rum vid 11.15-snåret. Jag vann inte. Och ja, chefen var ute på jobb.

2 kommentarer:

loathing sa...

ja men jag vet hur det är att vara förbannad och ringa myndigheter och andra ställen där dom har fuckat up nåt..man kan bara inte vara trevlig.

Anonym sa...

Jag vet hur det är att sitta på en myndiget och lyssna på människor som tycker att vi inte sköter oss...fast 99% av gångerna är det fel myndighet dom ringt till...