söndag, december 30, 2007

Till Sivans mama

Systrarna fick en bok av Sivans mama där vi skulle skriva ner allt dumt vi säger. Men eftersom vi bor här och hon bor där kan hon ju aldrig läsa i den. Så jag skriver in citaten här istället, så kan hon följa med i alla dumheter. Sivans mama: Observera att alla citat är helt tagna ur sina sammanhang och alltså inte har någon som helst röd tråd. Alla ni andra tycker förmodligen att det här är extremt tråkiga citat, och kan sluta läsa nu om nu inte har lust att slösa bort X antal minuter av era liv på att läsa om våra.

Mr Stiff: "Det är alltid jag som blir nykter först!" So not true! Och i nästa sekund. "Jag är blöt på benet!"

Yoka: "Jag förlägger luggen hela tiden!" Besvärligt det där..

Yoka: "Aaaah! L! SUG PÅ BENET!" Sivan råkade spilla sprit på benet och inget får ju gå till spillo!

Sivan: "Ja, så då är jag ännu jättefull än när jag är jättefull!" Exakt så är det. Igår var hon verkligen ännu jättefull än när hon är jättefull.

Sivan: "Jag är så snooorig!"
L: "Det finns botemedel mot sånt där!" Tur doktor L är med oss..

L: "Var har du gömt snoppen?"
Y: "I rumpan!" Don´t ask...

U: "Jag önskar jag hade 100 liter av världens vatten..." U lämnade Fylleskogen och vaknade i Bakisbyn...

Systrarna och L har planer på att försökta förgifta en människa i vår närhet (kanske inte så seriösa, men ändå) L: "Var köper man mjältbrand?" Så kom hon på att hon kunde googla mjältbrand men blev besviken när hon inte hittade nåt använbart "Men kan dom inte ha förgiftning for dummies?!"

L: "Det krävs inte fancy för att vara mycket i Ullånger!" Alla orden som skulle vara med kom med, men i felordning. Detta angående hennes möte med Marie Picasso på OK i Ullånger.

L: "Tycker du om Tequila?"
Sonja: "Näe, men jag dricker det gärna" Ja, är det NÅN som verkligen tycker om Tequila? Nä. Precis.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag tycker ju jättemycket om tequila! Jag har ju till och med en tequilaklubb juh! Ni får va med om ni vill!

beerbelly sa...

Hehe ni har kul ändå :). Tequila kan vara ok.. men oftast inte.

Anonym sa...

Gott Nytt År!

la linda sa...

helt underbart; min favorit; ännu jättefull!! fortsätt gärna med citat i den här stilen.