tisdag, december 18, 2007

Spank me baby, I´ve been bad

Idag har jag varit heeelt laglös. En rebell! Imorse när jag kom till jobbet upptäckte jag att mina arbetsbyxor (one size fits none) låg kvar hemma på sängen. Eftersom jag för ovanlighetensskull faktiskt var i tid så kändes det väldigt dumt att använda den tiden till att kuta hem igen. Det var då rebellen i mig vaknade. Jag sket i att hämta mina arbetsbyxor.

JAG ANVÄNDE MINA EGNA JEANS.

Ett mycket gravt regelbrott. Iallafall enligt mina chefer, dom påstår att om jag inte kutar runt i arbetskläderna så är det ingen som vet att det är jag som är städerskan. Jag vet inte, men om man ser en människa köra runt en städvagn för att sedan börja städa toaletter och moppa golv, skulle man inte kunna gissa att det är en städare då? Dessutom har jag jobbat på samma ställe i mer än ett år, så jag tycker nästan att dom borde veta vem jag är och vilken funktion jag fyller?

Jaja, när jag ändå var mitt rebelliska jag så slutade 45 minuter tidigare också! Gick ner på stan och köpte julklappar. 2 till mig själv och 6 till familjen. HA!

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Haha bra jobbat. Fight the power!

mitt fyrverkeri sa...

Skön känsla den där rebellkänslan! :) Hur lång tid tar det innan dom kallar dig till samtal om brallorna då? I hederlig chefsanda..

Anonym sa...

Aj vanna bi lajk jooo!!!