torsdag, december 13, 2007

Bite me.

Om det inte är knullguden som jävlas med mig så är det antagligen hans svåger.
För om 8,5h sitter jag och skriver mattetenta.
För 17h sedan hade jag kräkfest i Gustavsberg. Timing? Jorå.
För jag är tidsoptimist (läs: lat som fan) och kan inte funktionera överhuvudtaget om jag har mer än 24h kvar innan jag ska göra nånting.
Hoppas att ordbajseriet fungerar någorlunda imorgon så kanske man kan bajsa in ett G iallafall. Jag har ju haft flyt hittills, jag vet bara inte vilken Gud jag ska offra till? Och vad är egentligen en passande offergåva? Jag känner inte så många oskulder och jag äger inget får. Katten kanske kan fungera som får i och för sig... Och oskuld. Där har vi det.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ordbajsa? På mattetenta? Nu förstår jag ingenting! Vad är det för slöskola om man kan göra sånt?!! Tror inte det funkar på min skola...

beerbelly sa...

Lycka till.

Anonym sa...

LOL

Anonym sa...

Känner du nån levade människa som är oskuld överhuvudtaget? Det är lika svårt att räkna upp oskulder som det är att räkna upp sexpartners....Hey!

Anonym sa...

lajsa, en matematikdidaktiktenta. och ordbajsa gjorde jag men jag förstår inte vad jag skrev så knappast den som ska läsa det heller.

beery: täcky så mycky

yoka: heheheh, *schtisch!*