fredag, december 28, 2007

Möblera om?

Jamen God Jul på er då, hoppas ni inte fick en lika ful glasfigur i julklapp av farfar som jag fick. Systrarna firade julafton med varsin familj, men spenderade natten mot annandagen i samma säng. Även L gjorde oss sällskap. Behöver jag tillägga att vi var fulla som ägg alla tre? Kvällen bestod av sprit, hångel och mat. Juldagen -07 kan väl sammanfattas med ett citat från L: "Bara jag hittar fett, ost och skåra så är jag nöjd!"

Systrarna är alltså återigen hemma i lägenheten och gav sig igår kväll/natt i kast med att möblera om då Sivans mama varit göllig och köpt en ny tv till Sivan i julklapp. Det hela slutade med att vi numera enbart har två fåtöljer och en jävla massa fotpallar att sitta på. Men en stor tvn och en fin tv-bänk.

Imorgon är det fest!

3 kommentarer:

beerbelly sa...

God fortsättning. Hehehe glasfigur låter som en vinnare.. årets julklapp?
Låter najsigt. Vet inte vem L är men är avundsjuk tror jag =)

En feting tv då? Trevligt.

mitt fyrverkeri sa...

Kanske börjar farfar bli glömsk nästa jul och kan få tillbaka glasfiguren.
När börjar festen?

Anonym sa...

bb: jag ska banne mig ta kort på glasfiguren så du riktigt förstår hur stygg den faktiskt är.

M: Fiffigt! Ska hålla koll på faffar så kanske han kan få tillbaka den.. =) Och festen börjar nog om några timmar. Kanske vid sex? Kom du mä vettja =)