fredag, december 21, 2007

Nasty

Tvättmaskinssnubben. Jag trodde han gett upp. Icke. Han kom till jobbet för att fixa med nån slang till tvättmaskinen. Innan han kom så ringde han (och innan han ringde skickade han sms) för att säga vilken tid han tänkte dyka upp. Senast han kom förbi hade han en julklapp med sig (från företaget jag jobbar åt, han var bara budbärare) och när han nu ringde frågade jag om jag skulle få ett paket även den här gången. Då skrattar karln och säger "Näe du, inga paket, idag ska du få slang!".

Vilken sorts slang han menade vet jag inte..

Jag som annars har svar på tal blev så pass förvånad att jag inte lyckades få ur mig något mer än ett garv. Och när vi ändå är inne på det här med slang, så tipsade L om en sida: fultal. Senast Systrarna kollade sina fultal var nångång i början på 2006 och jag vet inte om det är en så bra idé att kolla igen.. Men alla andra kan ju kolla och rapportera hit, så kan vi göra nåt slags overheadanalys sen.

6 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehe bra sagt av slangmannen oavsett :).
Var ju schysst att förvarna så du kunde gå därifrån?
Ha en bra kväll.
Jag la ner fultalen jag är alldeles för oskyldig.

Anonym sa...

Mr M's fultal blev 140!

God Jul på sig!!

Anonym sa...

Jag kan ju säga som så att jag har samma fultal som dom uppskattar att Paris Hilton har... Säger inte mer än så vid den här tiden på dygnet.

Anonym sa...

Hej systrar samt katt, alltid ett nöje att läsa eran blogg. Tänkte att det såhär i juletider var dags att kommentera och skriva några uppmuntrande ord, eller i alla fall önska er en god jul och ett gott nytt år. Drick vin och må gott.
/F23 - Fultal 608

Anonym sa...

Hmm...Vet inte om jag gillade det här testet. Eller så är jag stolt. Jag funderar vidare på det.

Ditt Fultal är: 550
Du tillhör Fultalsgrupp 7
Ditt Fultal är duktigt över Socialstyrelsens
rekommendationer.

Analys:
Hmmmm…för att komma upp i fultal av denna dimensionen har du antingen haft en herrans massa partners eller en intim relation med någon av dina vänners farföräldrar.

Troligtvis har du en knullgunga monterad i ditt vardagsrum och ditt beteende bottnar inte i något annat än dålig karaktär.

Vårt råd till dig är att snarast gå i kloster. Eller åtminstone bikta dig. Om inte du och tillräckligt många av din sort lyder detta råd har den socialdemokratiska regeringen aviserat att det kan det bli aktuellt med skatt på samlag. Kondomer kommer dock att vara avdragsgilla. På detta sätt hålls det nationella fultalsindexet i schack, samtidigt som säkert sex blir mer lönsamt.

I värsta fall kan det bli aktuellt att utdela spöstraff. Detta gäller dock inte medlemmar av S/M-klubbar som istället kommer att utvisas på obestämd tid.

Anonym sa...

Mohahah. Han är min nya idol! //Mr Stiff