onsdag, december 12, 2007

Ms. Paragrafryttare.

Alla bilister är störda. Både privata och yrkesförare (inte minst yrkesförare, er litar jag inte på ens en millisekund). Nu tänker du "Nae, men ja e ju jätteförsikti' i trafiken... Kollar alltid döda vinkeln och gör aaaaldrig dumma omkörningar..?" Nej säger jag, du är också störd! Alla är störda och ingen tänker efter en extra gång.

Jag kan vara störd, jag kan köra för fort och jag kan skita i att signalera om jag ska svänga men jag försöker göra bort min stördkvot på kvällstid när jag är ensam på vägarna och inte under rusningstid på vinterväglag. Puckon det finns.

Hmpf. Nu är det lyckligtvis så att både jag och Deffen kom hem välbehållna den här gången, hoppas ni andra som var ute där idag också gjorde det.

Nu ska jag länsa chokladkalendern tror jag. Kanske Sonjas också.

3 kommentarer:

beerbelly sa...

chokladkalender .. det ska jag köpa en den 23:e. Håller med om att alla andra är störda i trafiken ;)

Anonym sa...

What's new? De finns inga medtrafikanter...bara mottrafikanter... =)

Anonym sa...

hahah, vackert sagt. så är det.