onsdag, december 12, 2007

Hur gör ni?

Jag chansar vilt och riktar detta inlägg till män. Har väldigt svårt att tro att en kvinna skulle kunna lyckas med vad jag är på väg att skriva.. Först gnällde jag på folk för att det här med toalettborstanvändandet verkar ha gått er förbi. Sen gnällde jag på er snubbar för att ni inte kunde kissa I toaletten. Men nu tror jag ändå att det hela har nått sin kulmen.

Idag när jag städade toalett så fann jag till min äcklade förvåning kiss, urin, pee pee i taket. I TAKET?

Fråga: Hur svårt kan det vara att rikta könsorganet neeeer i toaletten during tömning av urinblåsa?

Jag börjar faktiskt förstå att det inte kan vara alltför lätt att använda toalettborsten när ni inte ens kan manövrera ert eget könsorgan. Förlåt mig. Hur kunde jag vara så dum och ha så höga förväntingar på er?

6 kommentarer:

Zombie sa...

Du är bara avundsjuk för att vi kan..

beerbelly sa...

Nej det är verkligen inte lätt att manövrera. Märkligt att lyckas med taket dock..
Ha inga förväntningar alls är nog rådet .. slipper du bli för besviken. Det är rätt nära sanningen med ;)

Anonym sa...

Vadå? De kanske va nån som sa "-Lätt att inte du kan pricka ner den där flugan..." Hehe...nää...man blir ju lite nyfiken va de var för ställe som du städade på... (Samt lite imponerad över trycket snubben måste ha haft i blåsan...okey om man har varit på förfääst och svept 7-8 öl men ja antar att de var på ett kontor. Hmm...julfest kanske. /M

Anonym sa...

Att söla ner taket är väl inga problem, det är väl lätt hänt under ett infall av impuls-ståd. För vi killar tänker ju på sex hela tiden har jag hört

Anonym sa...

//Mr Stiff btw (will inte ha nåt jävla google-konto!)

Anonym sa...

Stiffler!! Länge sen. Klart att Sonja måste börja skriva om kiss för att du ska vakna upp ur Flempan-komat. Snart våldgästar jag en Stiff nära mig.