måndag, december 17, 2007

Män

I´m the cleaning lady. Jag tvättar en jäkla massa moppar och trasor om dagarna. I torsdags kom Tvättmaskinssnubben på besök, det var tydligen två år sen som nån kollat om maskinen mådde bra. Redan då han ringde för att bestämma tid för tvättmaskinandet flörtade han med mig, alltså innan han visste att jag såg ut som en älg (läs inlägget nedan). Och sedan fortsatte det under dom 45 minuterna han var där. Han gjorde det han skulle, men sa att han inte hade grejerna som han behövde med sig och tänkte komma tillbaka på fredagen. Så blev det. Fredagen kom, han kom tillbaka. Och flirtandet fortsatte. Och så även över helgen. Smsen haglade.

Karln har flickvän. Gölligt.

7 kommentarer:

beerbelly sa...

Ändå fick han ditt nummer .. ;)

Systrarna Syfilis sa...

bb: ja, eftersom min chef gav det till honom... =)

beerbelly sa...

Hehe ok väljer att tro dig :).
Alla män är svin förstås det går inte att neka till.

Anonym sa...

Beauty is a curse...

mitt fyrverkeri sa...

Jag hade blivit mer förvånad om han inte haft det.. tammefan.

Anonym sa...

haha.. ja nu tror jag vi drar alla över samma stam. Erat lag e inte bättre heller..

Systrarna Syfilis sa...

BB: ja, det är ni =D
Mr M: haha..ja, det är inte lätt att vara en populär älg..
Maza: nä, det kunde man ju räkna ut med lilltån att han hade flickvän.
Z: Äh, allt vi gör kan ni göra ännu värre. Eller nåt?

/Sonja