söndag, december 30, 2007

Alvedon/Ipren/Magnecyl - give it to me!

Vars faen ska jag börja? Man kan väl säga att galenskapen började när L sa "Får man elda på katten?". Sen bar det av till Fylleskogen. Herregud. Sweet lord. MY GOD. Vad fulla alla blev. Eller iallafall jag (en stund), Sivan och U. Vi SingStar:ade, tequilade, snapsade och groggade. Det hela slutade med att Sivan låg på golvet inne på min toalett i mindre påklätt tillstånd och påstod att hon skulle kräkas. Detta var cirka 03.30.

Det finns så många sjuka, konstiga, störda citat från kvällen men jag är fortfarande full och min hjärna fungerar icke som den bör.

Avslutar det här inlägget med ett citat från Yoka som hon precis kläckte ur sig:"Vad mina bröst känns små när man har kännt på Sivans!"

Imorgon är det fest!

1 kommentar:

beerbelly sa...

Låter som riktiga sjöslag :-D. Avis nu ju.
Hoppas du piggnat till eller ligger och sover nu då.