torsdag, november 30, 2006

Lukta hallon?

Herrn som så fint biktade sig för mig i min säng för nån vecka sen tog sig friheten att ta med sig en duschkräm och lämna den i min dusch (detta var alltså innan han biktade sig). Redan innan bikten tyckte jag att hans val av duschkräm var en aning märkligt. Men då levde jag fortfarande i villfarelsen att han var en hyvens kille som helt enkelt var färgblind och doftförlamad (eller vad det nu heter). Efter bikten då jag fattat att han inte alls var särskilt hyvens, så kunde jag inte låta bli att reta mig på denna ROSA flaska, med doft av liljekonvalj eller nån annan väldigt feminin doft, som stod kvar i min dusch då Herr Bikt tog en himla tid på sig innan han hämtade den.

Varenda gång jag duschat har jag blivit lika irriterad, varenda gång jag kommit ur duschen har jag frågat Sivan om pojkar verkligen får använda rosa duschkräm, och varenda gång har Sivan svarat NÄ.

Grabbar; inte lukta usch - men inte blomma heller.

Inga kommentarer: